Sunday, October 10, 2010

he's disgusting me...

kenape kau muncul dlm hidup ku dulu? kau musnah kan semua harapan yang di amanatkan kepadaku.... kau mmg jahat..kau xdpt bezakan yang penting dan yg mana todak..kawan2 kau lbh penting dari ku...walaupun aku bergelar kekasihmu...yg engkau kate org terpenting dalam hidupmu...tp, siape aku sebenarnya...jgn sia-siakan aku...aku lbh berhrp untuk menjadi temanmu, dr keksihmu..keranamu, kwn2 mu lbh penting dr kekasihmu...kwan2 mu lbh dkt dgb mu berbanding keksihmu...

 aku bosan dgn kerenah mu.. aku rindu tmn2 ku...kwn2 ku, aku perlu kan kamu... aku perlu kan smgt drpda mu....dtg lah dn berikan smgt kepadaku...aku mohon kwn2 ku...





ap yg patut aku lakukan ni? tinggal kan die or still hubungan ngan die....atau buat2 xtau pasal die...come on nurulfatin...final exam just around the corner...you said want to hv flying colours result...so, don't let he affect your study...CONCENTRATE!!!

No comments:

Post a Comment